tisdag

Bli kreativ

Efter att ha stylat mina byxor blev man lite sugen att börja göra om lite andra kläder man har! Att sitta och kolla på hur balla och snygg kläder  andra inspirationer har, gör så att man får inspiration att göra nya saker , toppen!  Påsklovet får kanske gå till att bli lite kreativ. Men vi får se hur det går. Är inte så bra att fullfölja det jag säger.


Dagen har varit väldigt härlig. Mycket sol men jag själv har suttit inne och varit vid datan, Men Ändå har jag blivit helt röd i huvudet efter en timma golf spel med mor min på eftermiddagen. Hmm... mitt ansikte tål verkligen inte sol om man säger så.  Var ganska kul och spela golf igen, underskatta inte den sporten. Haha Nästan all sport i allmänheten är ganska kul. Om man gör det kul. Aja Nu ska jag städa mitt rum på Allvar!!! behövs verkligen.. snart måste jag sanera hela rummet. HaDet! 



+ Imon blir det grillning med vännerna. Längtar! Och är sjukt sugen på att tälta. Kanske snart dax att slå upp ett tält och vira in sig i en sovsäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar