lördag

MEGA DISS

MEGA DISS 
Såg precis en blogg som lägger ut blogg inlägg där hon skriver om andra bloggar, som
t.ex kissie, Dessie, Paow och andra kända bloggar.  Ja hon skriver om
saker som t.ex kissie skriver om eller saker hon har gjort och lagt själv ut på sin blogg
Man bara varför skriver man om det!? kan inte folket själv läsa de på hennes blogg? 
hmm... en blogg som skriver om andras bloggar. Är detta verkligen viktigt?  Nja det total dissar jag. Fast nu gör jag det själv...oj ond Cirkel. 
MEGA HISS
Att det känns som sommar på valborg. Hur kan detta nu vara. Men jag hoppas på att det blirn en trevlig valborg med sina närmaste vänner. Solen är här stuttsmattan är min bästa vän och jag kan inte begära något mer. Snart blir det grillad mat med familjen.  Livet är underbart!

Snart får man ta och kolla på allt man har missat på Big Brother 

De bästa! tjejerna kan slänga sig i vägen.
Mums? Bild tagen från Big brothers hemsida.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar