fredag

Någon alltid vid min sida. Min syster.

Jag började läsa några rader. det var då jag fastnade. min nyfikenheten gjorde att jag läste för mycket. sen insåg jag  att det jag precis läst störde jag mig på. Och blev arg, Ilsken. Men verkligen inte avundsjuk bara Ilsken. Det jag inte vet bryr jag mig inte om.... 
*vrider tillbaka klockan* Hmm..Känner mig lugn och lycklig och glad, och tänker lite och funderar på vad var det nu jag läste om. Kanske borde läsa om det.... Fan nu fastnade jag igen. Ilskan kom tillbaka. Börja inse världen mind fuckar med mig. Sluta bry. Blunda gå vidare. Det är inte långt kvar tills jag glömmer det.jag blundar. Jag ler. Allt känns just nu mycket bättre.

Jag skulle kunna skriv hur många olika tankar som helst här, Positiva, Negativa eller varför inte kärleks tankar. Men detta är inte en jävla dagbok jag har. För jag vet att folk läser och ser mina bilder. Därför Delar inte jag med mig det jag har inom mig. Alla tankar jag har  kan vara inom mig. Jag skulle kunna börja skriva vad jag egentligen tycker och tänker om folk. Men då SKA man tänka på att man kan såra folk. Därför skriver inte jag saker som borde hållas inne. Men Nu ska jag skriva om en sak som verkligen betyder mycket för mig. Jo Min syster. Hon som alltid man kan snacka med.

När jag inte vet var jag ska vända mig, vänder jag mig till min vänner, Och en speciell vän jag nog aldrig kommer kunna släppa och glömma är min syster. Ibland vet man inte riktigt var man har sina vänner.  Men min Syster är alltid vid min sida. Hon och jag är helt sjuka tillsammans och har hur kul som helt. Jag är glad att jag har henne. Många tänker nog "varför hänger hon med din syster" men jo svaret är för hon är en av mina bästa vänner.  En vän som man kan skrika åt, till och med slå, Ja syskon kärlek. Va våre livet utan syskon kärlek? någon jag behöver iallafall. Att skrik fula ord och bli riktigt ilsken på varandra gör inget. Vi blir alltid sammas i slutändan. 

En syster kan man inte bara glömma. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar