måndag

Du kan skratta och lossas som ingenting. Men jag vet allt om dig.

Våga vara Annorlunda. Ibland går man inte mot strömmen för att provocera andra utan för att må bra själv. Att Känna sig vacker.
Man behöver inte vara som alla andra för att passa in. 
   Det är väl det där inne som räknas? 
 The Late Call .


FixatSpotify för 49 kr i månaden Check. När ens favorit låt låser sig bli man lite smått arg. Nu har man Iaf fixat det och Plugg stor näst på listan får nog ta och fixa det nu. Har mega bild brist på mitt eget liv. Har bara bilder på jag gillar men det får duga.


 Jag har just nu massa tankar i mitt huvud som jag bara vill säga men det bör jag hålla inne. Får se hur länge det blir.  Nu blir det att lyssna på Veronica Maggio - inga kläder (yy) Så jävla skön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar