måndag

Lev livet för fan!

En förvirrande förmiddag med skrik och spring i en skog för att vi skulle försöka orientera i en okänd skog. gick lyckat. Kom in näst sist. woho. Att springa i regn borde vara förbjudet. Man hörde till och med lite åska. Men åska är mysigt men inte regn.  Tre förvirrande kokos nötter fortsatte sedan in mot den lilla byn och beställde en pizza ist för skolmaten (y) den satt fint! Men det var inte lika fint att gå sedan hem till den ena kokosnöttens hem i ösregn. Sminket ran. nackspärren kom fram efter att man kollat  ner i marken för att inte förstöra sminket. Kläderna blev våta. Skorna stank skit. Ja detta var en spännande dag med många äventyr! 


Jag har även varit riktigt förbannad för att folk är så j*vla patetiska och Naiva. Fan för det.... 
Jag ska få min vilja igenom, var alla än säger. Vill jag något ska det bli av så kan Ingen  komma och förstöra.  Jag lever i min egna lilla värld och det kommer jag alltid göra. Ha ett kul liv så lever du längre! Mitt liv ska vara fullt med massa färger och glädje. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar