onsdag

jag vet vad jag har gjort. Inget och hänga läpp för.

"Bilden är Målad och finns bara ett alternativ.
Börja från om från noll och måla om. 
Kasta det gammal och börja på nytt. 
Bilden kommer aldrig bli bra om du börjar små sudda.
Lika bra att starta på nytt"

Idag på livskunskapen kom jag på att snart är det slut. Tiden på Sånnaskolan är snart förbi. Kommer  sakna 9c+Ebba, tänka sig att det var inte länge sen man började! Men ska bli skönt och börja på en ny skola och slippa Åhus. Trött på allt bullshit folk håller på med. Och gamla saker som fortfarande hänger efter mig. Vissa saker ångrar  man, men hänger fortfarande efter än. Vill bort och bli en ny människa. Start på nytt och slippa folk som har en fel inställning på mig. Och lever i då tiden. 
Bokstavligt talat vill jag bara försvinna från er. Tror inte någon vet vem jag menar. 

Hejdå Sånna 9c Hej C4 ! Snart är det Siesta längtar längtar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar