tisdag

Meningen med Livet

Idag kom jag på, eller jag har alltid  vetat detta, men att jag kommer aldrig kunna släppa mina underbara vänner som man har haft med mig ända sen de föddes. Och vissa sen grundskolan, Vi veta allt om varandra. Vi är öppna om allt. Bara för att vi kommer inte ha samma rutiner och börja i olika klasser, olika skolor betyder inte det att vi ska splitras. Vi kommer alltid finnas där för varandra.  För det är vi som håller ihop. Det är ni jag kan berätta allt för. Det är ni jag kan bråka med utan att jag känner att ni inte kommer finns kvar där nästa dag. För jag vet var jag har er. Vi släpper inte taget. Vi håller kvar och förblir vänner. Det är vad jag vill! Vi har ett band som aldrig verkar gå i sönder. Efter allt vi har gått igenom! Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar