lördag

Konfan var en pirrig dag det var så jag kommer ihåg det.


En fin dag som man har spenderat med sina fina vänner. Ebba min Barndoms vän sen födseln har gått och tagit konfirmationen. Härligt och se fina högtider. Och saknar min egna konfirmation. Kommer ihåg hur pirrigt det var att stå där inför alla föräldrar och skulle sjunga och prata på redovisningen.  Men Konfan är ett minne för livet, tycker iaf jag. Man Saknar hela gänget. Men nog skrivet om det. En trevlig dag med skratt och god mat kan inte bli bättre. Hadet bra! denna Lördag ska jag spendera med min Far ska nog se en gammal bra film och  det slutar väl med att jag släcker ner huset och går och lägger mig för att pappa somnar 30 minuter efter filmen har börjat. Det är min Pappa det ja. Men hur ofta frågar ens pappa att han vill se på film. Aldrig. Så kunde inte säga nej till Far min idag. En butter Pappa blev en glad Pappa. Fast jag Hatar han ibland får jag väl vara snäll mot Far min.


 På Måndag är det studiedag det gillar vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar