lördag

Om jag skulle beskriva mig själv skulle jag skriva...

...Namnet är Linnea Matilda Lindberg född 4 februari 1995 och har blivit 16 år ( mycket Intressant ) 
Jag hatar inte att skriva  det är faktiskt ganska kul. Men det tråkiga är att jag har ganska lätt för att Sär skriva många ord i en mening. Och menings byggnaden är inte jag heller så bra på. Och har världens sämsta minne. Och kanske dålig hörsel. Eller vill jag bara inte lyssna.  Men detta gör mig  inte till en sämre person. För det brukar väl vara så att om man är dåligt på något, är man bra på något annat. Så min starka sida är nog att vara kreativ. Och den praktiska sidan har jag väldigt lätt för. Mitt måtto är "om jag vill ! kan jag !". Men det brukar jag vara ganska dålig på, så det måttot håller inte. 


Att testa nya saker är det bästa som finns, testa den nya mat rätten, den nya stilen, lyssna på alla olika låtar. Och vara annorlunda. Att vara precis som alla andra kan också vara en bekväm het, för man behöver vara det ibland. Men att gå mot strömmen är alltid lika påfrestande och kul.  Att ha samma  stil är inte min image. Må tro att jag gillar kläder och det gör jag också.  Och har alltid velat ha den balla stilen som Som skapar en bild hur jag är som person. Men jag är en stor drömmare med stora mål som bara sitter på min axel och aldrig slår in.  Kanske för att jag är dålig på att vara så motiverad att jag orkar lägga manken till och verkligen göra det bästa för mig själv och gå mot mina drömmar. Hur svårt kan det vara? mitt citat mina vänner nog kommer komma håg mig med är "detta vill jag ha" men köper jag det? Nej! sparar jag till det? Nej! Jag är en stor drömmare, Dag drömmare, Kill drömmare. När jag spänner upp ögonen och fastnar med blicken och börjar dagdrömma  frågar vännerna mig vad jag tänker på, dom nog lista ut det på en sek. inget mer med det. 


 Jag är en ganska mogen tjej men också omoget. Det är bara att anpassa sig för situationen. Så lätt är det. Många gillar nog mig för jag är så snackigt och vågar ta för mig. Och är aldrig rädd att snacka. Att få uppmärksamhet är något alla behöver.  Men jag behöver lite extra ibland. Men min negativa sida är den samma som den positiva, Ibland kanske mitt snackade blir lite för mycket men sånn är jag! Glad, Gillar och skratta och även le. Men inte framför kameran. Där gäller det att göra en pose och sen redigera den sen så alla får en syn på mig som egentligen inte sann. Jag är väldigt svag för dumma kommentarer men dom tar jag med ett leende och skrattar bort men inombords blir min självbild om mig själv bara sämre och sämre och ju mer klagar jag på mig själv. Men egentligen är det ju inte mig det är fel på utan alla andra som har något i mot mig. Jag kommer alltid vara och förbli prat glada dagdrömmaren, och glada tjejen som engagerad sig ganska mycket för att alla ska få det bra, Trevlig och social. Knasiga o konstiga vännen. Och har mina egna åsikter. Men mina åsikter ändrar sig alltid. För sånn är jag. Förändringar är inget negativt utan ibland är det bara bra. 


Crazy pic. Och nej jag gråter inte. Men En trevlig kväll hade jag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar